آهن آلات آبی

ساخت وبلاگ

انطباق DFARS با فلزات

آیا می دانید منبع ذوب فلز مورد استفاده شما چیست؟ به طور منظم ، ممکن است برای شما اهمیتی نداشته باشد ، اما مهم است که از محل ذوب شدن فلز مطلع شوید. انطباق DFARS با فلزات منبع ذوب در بیشتر شرایط روز مهم نیست ، به شرطی که این فلز از کیفیت خوبی برخوردار باشد. با این حال ، اگر نیاز به رعایت DFARS دارید ، باید منبع ذوب خود را بدانید.

 

DFARS به چه معناست

DFARS مخفف Defence Federal Acquisitions Regulation Supplement است ، و این محدودیتی است که توسط وزارت دفاع ایالات متحده تعیین شده است. هر فلزی که وزارت دفاع از آن استفاده می کند باید با این قوانین مطابقت داشته باشد که برای هر کالا و خدمات نیز اعمال می شود.

 

برای انطباق ، این فلز باید در ایالات متحده یا یک کشور واجد شرایط ذوب شود. چندین کشور در لیست DFARS وجود دارد. این کشورها شامل اعضای ناتو و همچنین چندین کشور دیگر مانند ژاپن و اسرائیل هستند. انطباق DFARS با فلزات

 

 

چرا مهم است

اگر با وزارت دفاع کار می کنید ، تهیه فلز سازگار بسیار مهم است. در غیر این صورت ، ممکن است تحت تحقیقات دولتی قرار بگیرید. همچنین ممکن است با جریمه های سنگین ، نگهداری پول ، مشکلات تحویل و تحریم های دیگر روبرو شوید.

 

علاوه بر عواقب رسمی ، استفاده از لوازم غیر منطبق ممکن است احتمال تمدید قرارداد در آینده را تحت تأثیر قرار دهد. رعایت همه دستورالعمل ها برای خوشحال نگه داشتن مشتری و همچنین ماندن در محدودیت های قانونی ضروری است.

 

بررسی فلزات

برای بررسی اینکه آیا موادی که دریافت کرده اید با DFARS سازگار است یا خیر ، ابتدا با بررسی از فروشنده فلز خود شروع کنید. فروشنده شما باید بتواند به راحتی بودن یا نبودن آنها را تأیید کند یا ممکن است از قبل با آن مشخص شده باشد. به عنوان مثال ، ورق های آلومینیوم ما گواهینامه DFARS خود را لیست می کنند. انطباق DFARS با فلزات

 

 

اگر سازگار باشید ، نیازی به تغییر چیزی نیست که رو به جلو باشد. اطمینان حاصل کنید که به فروشنده خود اطلاع دهید که برای جلوگیری از ارتباط نادرست در جاده ها ، باید از فلزات سازگار که به سمت جلو حرکت می کنند استفاده کنید.

 

اگر از فلز سازگار استفاده نمی کنید ، با فروشنده خود در مورد تغییر گزینه های ذوب داخلی صحبت کنید. آنها باید بتوانند آنچه را که نیاز دارید به شما برسانند اما ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد یا مدت زمان طولانی تری داشته باشد. اطمینان از سازگاری فلز خود را در اولویت قرار دهید زیرا این تغییر می تواند بر بودجه و جدول زمانی شما تأثیر بگذارد. انطباق DFARS با فلزات

 

 

در Industrial Metal Supply ، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که فلز شما با DFARS سازگار است و این می تواند در طولانی مدت در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 324 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 18:20

برنج در مقابل برنز فسفر

در حالی که هیچ دو آلیاژ فلزی یکسان نیستند ، برخی از آنها شباهت هایی به یکدیگر دارند. درک تفاوت بین آلیاژهای مشابه گام مهمی در اطمینان از بدست آوردن بهترین نوع ماده بر اساس کاربرد شماست. برنج در مقابل برنز فسفراز آنجا که برنز و فسفر هر دو آلیاژهای مس هستند ، شباهت های زیادی با هم دارند ، اما تفاوت های مشخصی نیز با هم دارند.

 

برنج در مقابل برنز فسفر

بیایید با تشریح چند تفاوت اساسی در برنز برنج و فسفر بررسی کنیم. ما بر روی ترکیب ، خواص و کاربردهای این دو آلیاژ تمرکز خواهیم کرد.

 

ترکیب و خصوصیات

برنز و برنز فسفر هر دو از مواد مس با افزودن مواد دیگر ساخته می شوند. برنج هم حاوی مس و هم روی است. درصد بالاتری از روی باعث تولید برنج قوی و قابل انعطاف می شود. برنج در مقابل برنز فسفر برنج به دلیل قابلیت ماشین کاری و توانایی حفظ قدرت پس از فرم دهی شناخته شده است.

 

به برنج نیاز دارید؟

قیمت سریع دریافت کنید

برنز فسفر ترکیبی از مس ، قلع و فسفر است. در حالی که برنج به دلیل قابلیت انعطاف پذیری آن ارزیابی می شود ، برنز فسفر سختی بیشتری به خود می دهد. به عنوان یک فلز سخت تر ، برنز فسفر دارای نقطه ذوب بالاتری نسبت به برنج است. برخی از خصوصیات اصلی برنز فسفر مقاومت در برابر خوردگی ، مقاومت در برابر خستگی و خاصیت ارتجاعی عالی است.

 

به فسفر برنز نیاز دارید؟

قیمت سریع دریافت کنید

استفاده می کند

از آنجا که محتوای مس در برنج باعث مقاومت در برابر باکتری می شود ، برنج اغلب در صنعت پزشکی استفاده می شود. به همین دلیل ، احتمالاً برنج را به عنوان ماده ای برای وسایل حمام و دستگیره های در می بینید. به علاوه ، رنگ آمیزی برنج می تواند از طلای روشن تا قرمز نزدیک متفاوت باشد. برنج در مقابل برنز فسفر این امر آن را به گزینه ای محبوب برای کاربردهای تزئینی تبدیل می کند. به عنوان مثال ، اتصالات لامپهای مسکونی گاهی از برنج ساخته می شوند ، کاربردی که در آن جا جذابیت بصری و خاصیت ضد باکتری مورد نظر است.

 

به احتمال زیاد شما برنز فسفر را به عنوان ماده انتخاب شده برای فنرها ، پیچ و مهره ها می بینید که هم به کشش بالا و هم به مقاومت در برابر خستگی نیاز دارد. برنز فسفر به خوبی به فرآیندهای تولید مانند مشت زدن ، برنج در مقابل برنز فسفرخم شدن و رسم فشار کمک می کند و معمولاً به صورت الکترونیک دیجیتال و کنترل کننده های خودکار شکل می گیرد.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 302 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 17:25

آهنگ سرد شدن در سختی پذیری


یک فولاد زیر تأثیر دو پارامتر اساسی تغییر تحول می‌ نماید یکی انتقال حرارت از باطن به تراز مثال فولادی و دیگری انتقال حرارت از تراز قطعه به وسیله محیط سرد کننده توان انتقال حرارت یک فولاد به وسیله پارامتر رخنه حرارتی یا این که نسبت ساماندهی حرارتی به گرمای ویژه حجمی آن معین می‌ شود رخنه حرارتی محصول ها دگرگونی آستنیت با کاهش دما ارتقا می‌ یابد برای یک محیط سرد کننده پرسرعت شکافت حرارتی مشخص و معلوم کننده توزیع دما در منطقه پر سرعت سرد شونده در هر لحظه است آهنگ سرد شدن در سختی پذیریصورت تحت آهنگ‌ های سرد شدن نقاط متفاوت در یک قطعه فولادی به قطر یک اینچ را زمانی که در محیطی با شدت سردکنندگی 4=H پرسرعت سرد شود نشان می‌ دهد آهنگ‌ های سرد شدن آهسته‌ خیس در نقاط به دور از مرحله و نزدیک راءس زمان بیشتری را برای انجام دگرگونی نفوذی مهیا میکند آهنگ سرد شدن در سختی پذیری

در حقیقت همین موقعیت است که باعث به رنج کم مرکز ها میله‌ هایی می‌گردد این پدیده به ویژه در میله‌ هایی با قطر های دوچندان مشهودتر است از آنجایی که عملا قابلیت و امکان در دست گرفتن خاصیت حرارتی در فولاد ها مضاعف کم است مهم‌ ترین روش در اختیار گرفتن آهنگ سرد شدن یک قطعه با تعیین درست محیط سرد کننده مطلوب انجام می‌ شود .



انتقال حرارت در فصل مشترک قطعه فولادی با محیط سرد کننده آن قضیه نسبتا پیچیده‌ای است این پدیده بستگی به شدت تشعشع حرارت از تراز فولاد و جریان‌ های همرفت در باطن محیط سردکننده داراست این فرمان سبب به دور کردن حرارت از فصل مشترک فلزمحیط می‌ شود شایسته ترین خط مش برای بررسی این قضیه مطالعه نمودار سرد شدن یک مثال فولادی در محیط متبوع است برای ترسیم این نمودار ترموکوپل‌ هایی در نقاط متفاوت مثال نصب کرده و با به کارگیری از یک ثبت کننده با آلرژی فراوان افت دما برحسب زمان را ثبت می‌ نمایند . آهنگ سرد شدن در سختی پذیری

 صورت تحت نمونه‌ ای از این نمودار ها برای تراز و راءس یک استوانه فولادی کوچک موقعی که از دمای بالا در تماس با یک مایع سرد قرار گیرد نشان داده شده‌است .

در‌این صورت چهار تراز سرد شدن نشان داده شده‌است که عبارت‌اند از :

تراز ' A : او‌لین سطح تماس با مایع ( Initial liquid contact stage )

این سطح او‌لین اثر غوطه‌ ور شدن مثال داغ در یک مایع سرد را نشان می‌ دهد و مشتمل بر تشکیل حباب‌ های بخار روی مرحله مثال است که سبب ساز به تشکیل لایه بخار سطح A ) می‌ شود سطح ' A صرفا نزدیک به 0 . 1 ثانیه ارتفاع می‌ کشد و در بررسی مکانیزم کاهش دما از همیت دوچندان یه خرده شامل است تنها در حالتی‌که می‌ توان به تراز ' A پی موفقیت که برای ترسیم منحنی کاهش دما برحسب زمان از وسایل و امکانات مضاعف ظریف و مهم استعمال شود به علاوه چنانچه که مایع سرد کننده دارنده گرانروی بالایی بوده آهنگ سرد شدن در سختی پذیری

دربردارنده گاز باشد و یا این که در دمایی نزدیک دمای جوش استعمال شود سطح فوق از در میان می‌ رود .

سطح A : سطح سرد شدن به وسیله لایه بخار ( Vapor blanket cooling stage )

این سطح دربرگیرنده تشکیل یک لایه بخار استوار در نزدیکی قطعه و در فیض جدا کردن آن از محیط سرد اطراف است این سطح را زمانی خوا هیم داشت که حرارت نتایج از مرحله مثال از میزان گرمای ضروری برای به صورت بخار در آوردن مایع در واحد تراز قطعه بیشتر باشد از آنجایی که درین سطح سرد شدن قطعه بوسیله تشعشع حرارت از فی مابین لایه بخار استوار انجام می‌ شود و به علاوه لایه بخار هم تحت عنوان یک عایق فعالیت می‌ نماید این سطح یکی پروسه سرد شدن آرام است آهنگ سرد شدن در سختی پذیری

این سطح در محلول‌ های غیرفرار مثل پتاسیم کلرید لیتیم کلرید سدیم هیدروکسید و اسیدسولفوریک در غلظت‌های حدود 5 درصد )

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 367 تاريخ : چهارشنبه 26 شهريور 1399 ساعت: 18:14

متالوژی پودر چیست


باآنکه از نگاه تاریخی متالورژی پودر از کهن ترین روش های صورت دادن فلزات هست ولی ایجاد در مقیاس تجارتی با این روش از جدیدترین منش های ایجاد قطعات فلزی است . متالوژی پودر چیست در دوران باستان از طریق های متالورژی پودر برای صورت دادن فلزاتی با نقطه ذوب فراتر از آنچه در آن زمان می توانستند بوجود آورند به کار گیری می کردند نخستین دفعه در اوایل قرن نوزدهم بود که پودر فلزات با روشی شبیه آنچه امروزه به عمل می‌رود با متراکم نمودن به صورت یکدست در آورده شد .
متالورژی پودر متالورژی گرد ) , روند قالب گیری قطعات فلزی از پودرفلز یامخلوط پودر فلزات بوسیله اعمال فشارهای بالا می‌باشد . . .
فعالیت‌های متالورژی پودر را می‌توان به ۴ بخش تقسیم کرد

تهیه و تنظیم پودر معمول‌ترین روش تنظیم پودر افشاندن مذاب اتمایزینگ می باشد درین روش فلز مذاب از یک مجرا سرازیر می شود و به وسیله گاز یا این که مایعی که از یک افشانک بیرون می شود متالوژی پودر چیست  اتمیزه میگردد پودر حاصله بعداز جمع‌آوری و مش بندی قابل به کار گیری میباشد .
1 - 
ادغام کردن به تدریج یک پودر خالص دارنده تمام ویژگی‌های مناسب است به این ترتیب به کارگیری از مخلوطی از پودرهای متفاوت با ترکیب‌های گوناگون همراه با موادی تحت عنوان روان‌ساز امری همگانی میباشد .
2 - 
فشار دادن در‌این تراز پودر به صورت دلخواه فشرده میگردد و چگالی آن بالا می رود متالوژی پودر چیستمعمولاً به دست آوردن چگالی بالا و یکنواخت از ویژگی‌های مطلوبی است که با فشار دادن سراسری قطعه امکان‌پذیر است به‌این مراد قالب پرس‌های مورد به کار گیری دارنده جک‌هایی میباشند که فشار ضروری را از دو طرف به مواد پودری وارد می آورند در‌این مراحل از پرس‌های هیدرولیکی - مکانیکی یا این که ترکیبی از آنها به کار گیری می‌شود معمولاً فشار مورد استعمال در‌این پروسه ۱۰ الی ۳۰ بدن بر اینچ مربع هست اگرچه امروزه گنجایش پرس‌های مورد به کارگیری تا ۳۰۰ بدن هم ارتقاء یافته‌است قالب‌های مورد استعمال درین روند بواسطه رغبت فراوان بسیار ذرات پودر به سایش و وجود فشار معمولاً از کالا فولاد ابزار طاقت فرسا ساخته می گردند برای پودرهایی که سایش بیشتراز حد ساخت مینمایند یا این که در مورد ها ایجاد انبوه از کاربیدهای سمانیت جهت ساخت قالب به کارگیری می‌شود . متالوژی پودر چیست
تف جوشی زینترینگ به انگلیسی : sintering ) ) : 3 - در کار تف جوشی قطعه فشرده شده در دمایی بالا و با جو در دست گرفتن شده قرار می گیرد بیشتر فلزات در دمایی حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد دمای ذوب شان زینتر میشوند در مواقعی که فرآورده ترکیبی از یک سری ماده است دمای زینتر ممکن است فراتر از دمای ذوب بعضی از اجزا باشد در این‌حالت مواد زودگداز ذوب شده و در حفرات خالی مواد دیرگداز نفوذ می نماید دماهای بالا موجب اکسایش سرعت بالا میشوند که بازدارنده از ساخت اتصال فی مابین دانه‌های فلز می‌شود متالوژی پودر چیستبه کارگیری از محیط‌های احیاکننده که رایج‌ترین آنان محیط‌هایی بر اساس هیدروژن آمونیاک جزء‌جزء‌کردن شده یا این که هیدروکربن‌های شکسته شده است تقریباً قادر است هر دسته اکسید ساخت شده در تراز ذرات را احیا نماید و گازهای جداسازی شده زیان آور را در طول تف جوشی محترق کند بر دیگر محیط‌های زینترینگ ترجیح دارااست
از جمله قطعاتی که توسط متالورژی پودر ایجاد میگردند می شود به ابزار برش قطعات ماشین و قطعاتی در وسایل خانگی مثل خودرو لباسشویی کمپرسور سردخانه و خنک کننده تلویزیون ضبط صوت و غیره اشاره کرد
امروزه موردها استفاده اساسی متالورژی پودر را به پنج نصیب تقسیم می نمایند :
-
آلیاژکردن فلزهای غیرقابل آلیاژ به عنوان مثال ساخت نقاط اتصال و جاروبک های موتور از پودر های مس و گرافیک در صنعت متالوژی پودر چیست
ادغام کردن فلزها و غیر فلزها مثل مواد اصطکاکی تشکیل شده از مس آهن و آزبست
ادغام کردن فلزهای دارنده نقطه ذوب بالا با یکدیگر برای ریخته گری مثل تنگستن تانتالیم و مولیبدن
ساخت قطعات فلزی با خاصیت خوب مانند یاتاقان های اتومبیل

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 280 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 17:55

میله و شات فلزی

نوار فلزی می تواند به عنوان یک فلز تعریف شود که برای استفاده راحت به شکل بلوک ریخته می شود. این یک شکل خالص از فلز است که پس از ذوب سنگ معدن خام با استخراج تولید می شود. میله و شات فلزی  میله های فلزی برای نیازهای مختلف صنعتی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. برخی از اشکال مهم برای میله های فلزی شامل گرد ، مربع ، هگز ، تخت و میله های رزوه ای است.

 

شکل ها

میله های فلزی به اشکال و اشکال مختلفی وجود دارد ، مانند -

 

تخت

گرد

سحر و جادو

مربع

مستطیل

 

انواع

میله های فلزی را می توان بر اساس موادی که در ساخت آنها به کار رفته است ، میله و شات فلزی به انواع مختلف دسته بندی کرد. از این رو انواع مختلف میله های فلزی -

 

نوار مس نوار قلع میله برنز

میله نقره ای میله آهنی میله طلا

میله فولادی میتریل نوار Truesilver

Thorium bar Fel Iron Bar Adamantite Bar

Felsteel Bar Eteium Bar Khorium Bar

نوار آدامانتیت سخت نوار Thorium Arcanite Bar Enchanted

شات متال

شات فلزی را می توان به عنوان یک آلیاژ تعریف کرد که 98٪ سرب و 2٪ آرسنیک است. میله و شات فلزی  در ساخت شات کوچک استفاده می شود. این مخلوطی از دو یا چند ماده سازنده فلزی است که به طور معمول با هم ذوب می شوند یا هنگام ذوب شدن در یکدیگر حل می شوند.

 

استیل شات ها محصولی کروی از فولاد فوق یوتکتیک هستند که کاملاً تحت عملیات حرارتی قرار گرفته اند. این یک ساختار یکنواخت از سایت مروارید ریز خو برای تسهیل انعطاف پذیری مطلوب و مقاومت در برابر خستگی دارد.

 

عکسهای فولادی ثابت کرده اند که ساینده مهمی برای اکثر کاربردهای انفجار چرخ است. میله و شات فلزی دوام و مقاومت در برابر خستگی در برابر ضربه حداکثر بازده تمیز کردن را با مقرون به صرفه ترین قیمت ارائه می دهند.

 

عکسهای از جنس استنلس استیل برای استفاده در تمیز کردن اجزای قالب ریخته گری تحت فشار ، میله و شات فلزی در درجه اول در قالب ریخته گری روی و آلومینیوم طراحی شده اند. عکسهای استیل ضد زنگ در مقایسه با عکسهای MS ، درخشندگی ایجاد می کنند.

 

انواع عکسهای فلزی

شات آلومینیومی شات مس نیکل شات

آنتیموان شات گالیم شات سلنیوم / تلوریم شات

بریلیم شات شات فولادی شات ژرمانیوم

Bismuth Shot Indium Shot Tantalum Shot

شات برنجی شات تین شات

شات تنگستن شات لیتیوم شات برنز

شات کادمیوم شات تیتانیوم شات منیزیم

Chromium Shot منگنز شات وانادیوم شات

کبالت شات مولیبدن شات روی شات

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 328 تاريخ : دوشنبه 24 شهريور 1399 ساعت: 17:23

آشنایی با انواع فلزات

در شکل فیزیکی ، فلزات را می توان به عنوان موادی تعریف کرد که دارای جلای درخشانی هستند و رساناهای خوبی برای گرما و برق هستند. آنها دارای درجات مختلف چگالی ، سختی ، انعطاف پذیری و شکل پذیری هستند. آشنایی با انواع فلزات  (قابلیت انعطاف پذیری مربوط به این است که بتوان آن را چکش کاری کرد و از بین برد ، در حالی که شکل پذیری به سیم کشیده شدن مربوط می شود.)

 

فلزات دارای نقطه ذوب مشخصی هستند و با سایر فلزات ترکیب شده و آلیاژ تشکیل می دهند. در دمای طبیعی اتاق ، تمام فلزات به صورت جامد وجود دارند ، به جز جیوه.

 

انواع مختلف فلز در اشکال ، شکل ها و ساختارهای مختلف موجود است ، از نظر خصوصیات و شکل ظاهری متفاوت است. این اشکال مختلف تقریباً در همه انواع فلزات و در درجه اول در فولاد ، مس ، روی ، آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ وجود دارد. مس و فولاد ضد زنگ مقاوم ترین در برابر خوردگی و همچنین گرانترین هستند. آشنایی با انواع فلزات با پوشش عجیب و غریب ، مانند پوشش روی روی فولاد گالوانیزه ، می توان انواع دیگر فلزات را با دوام تر ساخت.

 

تشکیل می دهد

فلزات اشکال و اشکال مختلفی دارند که از لحاظ شکل ظاهری و خصوصیاتی متفاوت هستند. اشکال و اشکال مختلف فلزات برای مصارف و نیازهای مختلف صنعتی مناسب بوده است. برخی از رایج ترین اشکال فلزات عبارتند از:

 

ورق فلز

بشقاب فلزی

میله فلزی

میله فلزی

شات متال

دانه های فلزی

پودر فلز

فلز روکش دار

Bonded Metal

بعضی از فلزات در حالت خالص یافت می شوند ، اما اکثر آنها در ترکیب با سایر عناصر یافت می شوند. این فلزات به صورت کربنات ، سولفید ، اکسید و سیلیکات هستند که به طور کلی با مواد سنگی و خاکی مخلوط می شوند. آشنایی با انواع فلزات برخی از فلزات رایج که به طور ترکیبی در سنگ معدن یافت می شوند عبارتند از: روی ، آهن ، سرب ، مس ، کروم ، جیوه و نیکل.

 

برخی از فلزات به قدری نادر هستند که برای تولید حتی مقدار کمی از فلز خالص ، باید مقدار زیادی سنگ معدن تصفیه شود. رادیوم یکی از این موارد است. شاخه ای از علم که با بازیابی فلزات از سنگ معدن آنها سروکار دارد به عنوان متالورژی شناخته می شود.

 

بسیاری از فلزات ، در حالت خالص ، دارای خواصی هستند که نامطلوب است. به همین دلیل ، بیشتر فلزاتی که امروزه معمولاً استفاده می شوند ، یا ترکیب هستند یا آلیاژ. آشنایی با انواع فلزات برخی از نمونه های آلیاژها سکه های طلا ، نقره رومیزی و قابلمه های آلومینیومی هستند. آهن خالص خیلی نرم است که ارزش زیادی ندارد ، بنابراین بیشتر اوقات به عنوان فولاد ، که یک ترکیب است ، استفاده می شود. چند فلز وجود دارد که به مقدار کم برای حیوانات حیاتی هستند. در این میان پتاسیم ، آهن ، منیزیم ، کلسیم و سدیم وجود دارد.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 321 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 17:20

انواع ورق فلز

ورق فلز را می توان فلزی تعریف کرد که به قطعات نازک و مسطح تبدیل شده است. این یکی از اشکال اصلی است که در فلزکاری استفاده می شود ، و می تواند به چندین شکل و فرم برش داده شود و خم شود. انواع ورق فلز اشیا متعددی با استفاده از ورق های فلزی ساخته می شوند. ضخامت ها می توانند به میزان قابل توجهی متفاوت باشند ، اگرچه تکه های بسیار نازک ورق فلز به صورت برگ یا فویل تصور می شوند و قطعات ضخیم تر از 1/4 اینچ یا یک سانتی متر را می توان ورق در نظر گرفت.

 

ورق های فلزی معمولاً با کاهش ضخامت یک قطعه کار طولانی توسط نیروهای فشاری که از طریق مجموعه ای از رول ها اعمال می شوند ، در ورق های کمتر از 6 میلی متر تولید می شوند. این روش به نورد معروف است و از حدود سال 1500 میلادی آغاز شد.

 

ورق های فلزی به صورت تکه های تخت یا بصورت نواری در کویل ها در می آیند. اینها با ضخامت یا گاز فلزی مشخص می شوند. گاز ورق فلز ممکن است از 30 گاز تا حدود 8 گاز باشد. انواع ورق فلز هرچه گاز زیادتر باشد ، نازک تر از فلز خواهد بود. فلزات مختلفی وجود دارد که می توان آنها را به شکل ورق در آورد.

 

فلزات استفاده شده

ورق های فلزات را می توان با استفاده از طیف گسترده ای از فلزات ، از جمله - آلومینیوم ، مس ، برنج ، فولاد خفیف ، فولاد نورد سرد ، قلع ، نیکل و تیتانیوم تهیه کرد.

 

برنامه های کاربردی

ورقهای فلزی در کاربردهای مختلفی از جمله - بدنه اتومبیل ، بال هواپیما ، میز پزشکی و سقف برای ساختمان و بسیاری موارد دیگر مفید واقع شده اند.

 

مزیت - فایده - سود - منفعت

مزیت اصلی ورق فلز انعطاف پذیری آنها است - توانایی شکل گیری و شکل گیری از طریق فرایندهای مختلف. هر روش و فرآیندی با فلز متفاوت است و در نتیجه اندازه و شکل متفاوتی به آن می بخشد. انواع ورق فلز برخی از فرایندهای متداول مورد استفاده برای دادن اشکال و اشکال مختلف به ورق های فلزی عبارتند از:

 

کشش

کشش روشی است که در آن ورقه های فلزی در لبه های خود چسبیده و روی یک قالب یا بلوک تشکیل می شوند. این فرآیند در درجه اول در ساخت بال هواپیما ، پانل های درب و پنجره خودرو استفاده می شود.

 

نقاشی

این فرایندی است که در آن ورقهای فلزی با استفاده از منگنه ای که فضای خالی را به داخل حفره قالب فشار می دهد ، به قسمتهای استوانه ای یا جعبه ای شکل کشیده می شوند. همچنین می توان از این روش برای تولید اشکال دلخواه با کمک پانچ نرم استفاده کرد.

 

رسم عمیق

رسم عمیق فرآیند ترسیم است که در آن عمق قطعه بیش از نیمی از قطر آن است. این روش برای ساخت مخازن سوخت خودرو ، سینک ظرفشویی آشپزخانه ، قوطی های آلومینیومی 2 تکه و غیره استفاده می شود. انواع ورق فلزاین فرآیند معمولاً در چند مرحله انجام می شود که به عنوان کاهش کشش شناخته می شود. هرچه عمق بیشتر باشد ، تعداد کاهش مورد نیاز بیشتر است. با گرم شدن قطعه کار با کاهش کمتر می توان به رسم عمیق نیز دست یافت.

 

در موارد مختلف ، مواد خاصی که در کارخانه فولاد از هر دو جهت نورد شده اند می توانند به روند رسم عمیق کمک کنند. ماده ای که در هر دو جهت نورد شده دارای ساختار دانه ای سازگارتر است و به عنوان ماده ای "با کیفیت ترسیم" شناخته می شود.

 

برش دادن

ورق های فلزی را می توان به چندین روش از ابزار دستی معروف به تکه های قلع تا قیچی های بسیار بزرگ برش داد. انواع ورق فلز با پیشرفت های فن آوری ، برش ورق فلز برای برش دقیق به رایانه تبدیل شده است.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 280 تاريخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399 ساعت: 17:36

بهترین فلزات برای فنس

چرا نرده نصب کنید؟ چه هدفی را دنبال می کند؟ آیا بیش از حد نگران نصب و نصب حصار در اطراف ملک خود نیستید؟ بهترین فلزات برای فنس برای شروع ، شکی نیست که شمشیربازی اطراف یک خانه اهداف خاصی را دنبال می کند ، قدرتمندترین آنها دفاع از حریم خصوصی و حفظ امنیت ساکنان است. در کنار نرده های تجاری و امنیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند ، از آنها برای افزودن به جذابیت زیبایی محیط بیرونی خانه نیز استفاده می شود. بنابراین ، انتخاب نوع مناسب حصار بسیار حیاتی می شود. از بین انواع نرده ها که امروزه استفاده می شود ، نرده های فلزی یک انتخاب محبوب هستند.

 

 

چرا حصار فلزی را انتخاب کنید؟

نرده فلزی محکم و بسیار سخت پوش است. آنقدر قوی است که حتی پس از سالها استفاده از آن خواص اصلی خود را حفظ می کند. Metal Fence به راحتی می تواند شرایط سخت آب و هوایی را تحمل کند. با تعمیر و نگهداری مناسب ، نیازی نیست که هر از گاهی برای تعمیرات آن هزینه کنید. گزینه های مقرون به صرفه در نرده های فلزی نیز موجود است. بهترین فلزات برای فنس

 

انواع حصار فلزی

انواع مختلفی از نرده های فلزی در بازار وجود دارد که بسته به نوع فلز ، طرح ، سبک و اندازه آنها بستگی دارد. نرده فلزی مناسب را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. برخی از گزینه های محبوب موجود در حصارهای فلزی به شرح زیر است:

 

حصار آلومینیوم

این نوع نرده ها که بیشتر در مناطق تجاری و نه مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند ، در برابر خوردگی مقاوم هستند. بنابراین ، می توانید آن را در هر منطقه ای نصب کنید بدون اینکه نگران قرار گرفتن در معرض آب باشید ، به همین دلیل نرده های آلومینیومی به طور گسترده ای برای احاطه استخرها استفاده می شود. بهترین فلزات برای فنس

 

حصار فولادی

 

اگر به دنبال چیزی موقت هستید ، سبک بودن این شمشیربازی آن را به گزینه مناسبی تبدیل می کند. از نظر سبز شدن ، این شمشیربازی یک گزینه عالی است زیرا کاملا قابل بازیافت است. علاوه بر این ، آلومینیوم مقرون به صرفه ترین روش به جای نوع دیگری از شمشیربازی فلزی مانند فولاد است.

 

نرده آهنی از بین رفته

این نوع حصار جذابیت و ظرافت شگفت انگیزی را به کل مکان می بخشد. با دوام نرده های فرفورژه ، هزینه آن کمی بیشتر از انواع دیگر نرده های فلزی است. بهترین فلزات برای فنس

 

نرده های فلزی

برخلاف شمشیربازی آهنی ، نرده های فلزی می توانند ادامه داشته باشند و به جای سالها ، قرن ها پوسیده نشوند! همراه با اینکه بسیار محکم است ، خدمات کمی وجود دارد و هیچ احتیاجی نیست.

 

آیا شما در جستجوی بهترین کیفیت شمشیربازی فلزی هستید که بتواند رضایت کامل شما از امنیت خانه شما را فراهم کند؟ اگر بله ، پس به شخص دیگری به Warefence اعتماد نکنید ، بهترین فلزات برای فنسما بیش از 35 سال تجربه در نصب نرده های فلزی داریم.

 

ما به عنوان یک پیمانکار و تامین کننده قابل اعتماد و معتبر در شمشیربازی ، به یک نام برگزیده در میان مشتریانی تبدیل شده ایم که در سراسر انگلیس مانند نورتهمپتون و آکسفورد پخش می شوند.

 

برای همه نیازهای خود ، در صورت تمایل به مرور طیف گسترده ای از خدمات شمشیربازی در سایت ما بپردازید. ما امیدواریم که اطلاعات ارزشمندی را از این مورد پیدا کرده باشید ، اگر س anyال دیگری دارید لطفاً با ما تماس بگیرید یا فرم تماس با ما را پر کنید.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 282 تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت: 13:46

تیرچه چیست  انواع تیرچه و کاربرد
انواع تیرچه ها دربرگیرنده :
1 . 
تیرچه بتنی
2 . تیرچه پیش ساخته خرپایی
3 . تیرچه پیش ساخته پیش تنیده
4 . تیرچه های با قالب سفالی تیرچه فوندوله دار )
5 . 
تیرچه های فلزی با جان گشوده تیرچه کرومیت )

1 . 
تیرچه بتنی چه می‌باشد ؟
عضو پیش ساختهای است متشکل از بتن و آرماتورهای فولادی که با قرارگیری بلوکها مابین تیرچه ها تحت عنوان قالب و با بتن پوششی درجا ریخته شده برهه زمانی مرکب تی صورت قابل قبولی را تشکیل می دهند تیرچه ها در دو مدل تیرچه خرپایی و تیرچه پیش تنیده ساخت میشوند . تیرچه چیست  انواع تیرچه و کاربرد
بسته به گونه و میزان توشه زنده وارد بر سقف دهانه و فواصل تیرچه ها بعد ها تیرچه مختلف می‌باشد دست کم ضخامت بتن تیرچه 40 میلیمتر و دست کم پهنا آن 100 میلیمتر است میلگردهای کششی و فشاری اساسی آجدار و دست‌کم قطر آنان 8 میلیمتر میلگردهای مهاری از گونه بی آلایش و دست‌کم قطر آنان 6 میلیمتر خواهد بود .
پیش از حصول ایستادگی بتن ریخته شده وزن بلوکها و بتن به وسیله محل تکیه دادن های موقت شمع بندی تحمل می شود و بعد از حصول پایداری بتن ریخته شده تیرهایصورت بتنی به نیز چسبیده و همسایه نیز لنگر خمشی نتیجه ها از بارهای قائم سقف را تحمل کرده و به تیرهای حیاتی یا این که محل تکیه دادن ها منتقل می نمایند .

تیرچه ها در سه سطح ذیل لود قرار می گیرند :
1 . 
سطح نخستین تیرچه در تراز اتوبار توشه ناشی از وزن خویش را تحمل مینماید
2 . تراز دوم تیرچه در حین اجرای سقف و به تنهایی توشه مرده ناشی از اجزای سقف وزن تیرچه بلوک و بتن پوششی درجا و همینطور بارهای حین اجرا را در بین محل تکیه دادن های موقت شمع بندی ها تحمل می نماید این تراز تا قبلی از حصول پایداری بتن ریخته شده است . تیرچه چیست  انواع تیرچه و کاربرد
3 . تراز سوم این سطح در تیرچه بعداز حصول ایستادگی بتن ریخته شده فرا می‌رسد درین تراز محل تکیه دادن های موقت برداشته شده و تیرچه تحت عنوان عضو کششی مدت صورت توشه ناشی از بارهای مرده و زنده در هنگام افتتاح را تحمل می نماید .

تیرچه بتنی
تیرچه بتنی
2 . تیرچه پیش ساخته خرپایی چه چیزی است ؟
این مدل تیرچه ها از خرپای فولادی و پاشنه بتنی ساخته شده و بر دو جور هستند :
1 . 
با قالب به یادماندنی قالب سفالی که آن را تیرچه کفشک دار یا این که فندوله دار هم می نامند
2 . فارغ از قالب به یاد ماندنی

تیرچه خرپایی
تیرچه خرپایی
تیرچه پیش ساخته خرپایی برای تحمل پروسه سه گانه لود ذکر شده از اجزای تحت درست شده شده‌است :
آرماتورهای کششی
آرماتورهای عرضی
آرماتور بالایی
بتن پاشنه تیرچه
آرماتورهای تقویتی
آرماتورکمکی اتصال

آرماتور کششی
در تراز اولیه لود تیرچه آرماتور زیرین خرپا تحت عنوان عضو کششی خرپای تیرچه بایستی حاذق به تحمل نیروی کششی نتایج از لنگر خمشی ناشی از وزن خویش تیرچه در حین باربری باشد . تیرچه چیست  انواع تیرچه و کاربرد در تراز دوم لود تیرچه هم این عضو بایستی قوی به تحمل نیروی کششی نتایج از لنگر خمشی ناشی از وزن مرده سقف در مسافت محور تا محور تیرچه ها و میان دو محل تکیه دادن موقت شمع بندی باشد در سطح سوم بار گذاری تیرچه سطح افتتاح ) , آرماتور زیرین خرپا تحت عنوان عضو کششی تیرصورت کار می نماید .

آرماتور عرضی
در تراز اولیه لود آرماتورهای عرضی همانند عضو مورب خرپا کار کرده و به امداد اعضای کششی زیرین و اعضای بالایی ایستایی اضطراری را جهت تحمل وزن خویش تیرچه به هنگام باربری تامین می نمایند در تراز دوم

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 314 تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت: 13:41

آشنایی با لوله فولادی ضد زنگ

لوله فولاد ضد زنگ یک لوله فولادی با کربن بالا است که از مواد فولاد ضد زنگ ساخته شده است. میزان کروم آن در مقایسه با سایر لوله های فولادی کربن ، لوله های فولادی ملایم نسبتاً زیاد است ، آشنایی با لوله فولادی ضد زنگ بنابراین اغلب توسط خودی صنعت فولاد به آن لوله های فولادی آلیاژی بالا گفته می شود. بنابراین فولاد ضد زنگ دقیقاً چیست و چگونه می توان لوله های فولادی ضد زنگ را با کیفیت انتخاب کرد؟ ما به عنوان تولید کننده ارشد و مورد اعتماد فولاد ، در زیر به شما پاسخ خواهیم داد ،

 

لوله فولاد ضد زنگ چیست؟

 

فولاد ضد زنگ به فولاد آلیاژی اشاره دارد که می تواند در برابر خوردگی محیط خورنده ضعیف مانند هوا ، بخار ، آب و ماده خورنده شیمیایی مانند اسید ، قلیا و نمک مقاومت کند. مقاومت در برابر خوردگی فولاد ضد زنگ به عناصر آلیاژ موجود در این فولاد بستگی دارد. آشنایی با لوله فولادی ضد زنگ عناصر اصلی آلیاژ فولاد ضد زنگ شامل نیکل ، مولیبدن ، تیتانیوم ، نیوبیوم ، مس ، ازت و غیره است.

 

فولاد ضد زنگ متعلق به فولاد آلیاژی ، نوعی فولاد آلیاژی بالا است که حاوی مقدار زیادی کروم ، نیکل کافی و مقدار مشخصی تیتانیوم است. نقش کروم در ایجاد مقاومت در برابر خوردگی فولاد است و نقش نیکل در کاهش درجه حرارت تقویت کننده فولاد ضد زنگ است. محتوای کل عناصر آلیاژ می تواند به 10-28 reach برسد ، بنابراین یک فولاد آلیاژی بالا است.

 

مزایای استفاده از لوله های فولادی ضد زنگ

 

سطح براق و پرداخت

فولاد ضد زنگ ما برای اطمینان از کیفیت جلا داده شده است.

 

مقاومت در برابر خوردگی

وقتی محتوای اتم کروم در فولاد کمتر از 5/12٪ نباشد ، می توان از خوردگی الکتروشیمیایی جلوگیری کرد آشنایی با لوله فولادی ضد زنگ. بیشتر محصولات فولاد ضد زنگ نیاز به مقاومت در برابر خوردگی خوب دارند ، مانند ظروف غذاخوری ، وسایل آشپزخانه ، آبگرمکن ، آب و غیره. برخی از خریداران خارجی مقاومت به خوردگی محصولات را نیز آزمایش می کنند.

 

قابلیت فروش بسیار عالی

بیشتر محصولات نهایی فولاد ضد زنگ باید قابلیت جوشکاری خوبی داشته باشند. بنابراین ، تامین کننده فولاد ضد زنگ ما می تواند فولاد ضد زنگ با قابلیت جوشکاری خوب را برای شما فراهم کند.

 

مقاومت در برابر حرارت

فولاد ضد زنگ هنوز در دمای بالا از خواص فیزیکی و مکانیکی خوبی برخوردار است.

 

استفاده از لوله فولاد ضد زنگ

 

اگرچه لوله های فولاد ضد زنگ هزینه بالاتری برای منابع دارند ، اما با توجه به ویژگی های برجسته آن مانند مقاومت آشنایی با لوله فولادی ضد زنگ ، ضد زنگ ، مقاومت در برابر خوردگی ، لوله های فولادی ضد زنگ در بسیاری از صنایع و دامنه های زیر اعمال شده است ،

 

صنعت پزشکی ،

بخش غذا و غذا ،

صنعت خودرو و حمل و نقل ،

دامنه ساخت و معماری ،

انرژی و صنایع سنگین.

مشخصات لوله های فولادی ضد زنگ

 

ما لوله های فولادی ضد زنگ را در اندازه های مختلف ارائه می دهیم. به طور کلی ، سری 304 / 304L ، 316 / 316h ، 316L ، 317 و 321 زیر مدل های کلی مطابق با هر صنعت است که توسط خریداران خارج از کشور خریداری می شوند. در زیر اندازه و مشخصات خاص با توجه به ضخامت لوله در استانداردهای متریک و انگلیس وجود دارد. آشنایی با لوله فولادی ضد زنگ

 

لوله های فولادی ضد زنگ ما می توانند با GB ، JIS ، ASME ، ASTM ، AISI ، UNS ، BS ، DIN و سایر استانداردهای صنعتی بین المللی و داخلی مطابقت داشته باشند.

متریک: 10 ، 12 ، 15 ، 22 ، 25 ، 28 ، 30 ، 32 ، 35 ، 38 ، 40 ، 45 ، 50 ، 60 ، 63 ، 65 ، 70 ، 75 ، 56 ، 80 ، 90 ، 200 ، 300 (میلی متر) . اینچ: 1 ، 1.25 ، 1.5 ، 2 ، 2.25 ، 2.5 ، 2.75 ، 3 ، 3.5 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 10 ، 12 ، 16 (اینچ).

برنامه 5s ، برنامه 10s ، برنامه 20s ، برنامه 40s ، برنامه 80s ، برنامه 160s.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 287 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 17:23

ابزار تجارت ساخت فولاد

ساخت فولاد کاری طاقت فرسا است. این امر نیاز به مهارت و دقت دارد ، دانش کاملی از فیزیک و شیمی و کاربرد دقیق برخی ماشین آلات بسیار پیچیده دارد. ابزار تجارت ساخت فولاد در حالی که فولاد یک ماده نسبتاً قابل انعطاف است ، چند ابزار تخصصی تجارت وجود دارد که هر سازنده روزانه برای انجام کار خود به آنها نیاز دارد. برای اینکه بینشی مختصر از زندگی روزمره یک تولیدکننده داشته باشیم ، در اینجا برخی از ابزارهای اصلی تجارت ساخت فولاد آورده شده است.

 

ابزار تجارت برای ساخت فولاد جرثقیل سقفی - منبع تصویر

از گیوتین گرفته تا جرثقیل گرفته تا مته ، هر سازنده فولاد هر روز از یک سری تجهیزات برای انجام کار استفاده می کند. در اینجا برخی از ابزارهای برتر تجارت ساخت فولاد آورده شده است.

گیوتین

گیوتین دارای تاریخچه تاریکی است که به دوران میانه می رسد ، و پیش سازها حتی بیشتر از این برمی گردند. نوعی که سازندگان فولاد استفاده می کنند با آنچه شما تصور می کنید تفاوت کمی دارد. گیوتین که به عنوان "برش دهنده" یا "منگنه و قیچی" نیز شناخته می شود ، ابزار تجارت ساخت فولاد به صورت مکانیکی یا هیدرولیکی کار می کند و برای برش صفحات آماده برای ساخت استفاده می شود. با بستن فولاد با میله و سپس برش آن با یک برش متحرک کار می کند. فولاد دارای "رتبه ای برش پذیری" برجسته است و نیاز به صرف انرژی بسیار کمتری نسبت به سایر فلزات دارد.

 

Beam Line

خطوط مته تیر برای سوراخکاری و برش مقاطع فولادی استفاده می شود. آنها قطعات بسیار پیچیده تجهیزات هستند و راه حلهای حفاری بسیار سریع تری نسبت به تکنیک های دستی ارائه می دهند. آنها اغلب فناوری رایانه را ادغام می کنند تا دقیقاً محل سوراخ کردن تیرهای فولادی را ایجاد و ایجاد کنند.

 

ابزار تجارت برای تولید فولاد گیوتین - منبع تصویر

جوشکارهای MIG و استیک

ابزار تجارت ساخت فولاد جوشکاری استیک به جوشکاری قوس دستی گفته می شود که جریانهای الکتریکی را برای ایجاد یک جوش به کار می برد. این موارد می تواند از قطعات کوچکتر تجهیزاتی باشد که می توان از فروشگاه های محلی سخت افزار گرفته تا ماشین آلات بسیار بزرگتری را خریداری کرد. از طرف دیگر ، MIG مخفف Metal، Inert Gas است و از یک "اسلحه" تغذیه کننده سیم استفاده می کند تا یک گاز محافظ را از روی یک گودال جوش برای جلوگیری از آلودگی جوی و تقویت یک جوش قوی استفاده کند.

 

تبر گاز

ابزار تجارت ساخت فولاد جوشکاری با سوخت اکسی به فرآیند برش اشاره دارد که شامل گازهای سوختی و اکسیژن برای جوشکاری فلزات است. استیلن یکی از رایج ترین سوخت ها برای جوشکاری سوخت های اکسی است و اغلب بهترین انتخاب برای تعمیر و جوشکاری است. یک "تبر گاز" اصطلاح عامیانه برای یک مشعل برش اکسی استیلن است که با استفاده از مخلوط اکسیژن استیلن شعله بسیار داغی ایجاد می کند که می تواند مقاطع ضخیم فولاد را برش دهد.

 

ابزار تجارت ساخت فولاد

 

چرثقیل هوایی

جرثقیل ها برای ساخت فولاد به اندازه ابزاری که برای برش و جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرند ، کمی مهم هستند. جرثقیل های سقفی معمولاً جرثقیل های پل نامیده می شوند و با ماشین آلاتی که در بالای آسمان خراش ها مشاهده می کنید متفاوت است. آنها از دو پرتو موازی "باند" با یک "پل" در حال حرکت برای تشکیل دهانه شکاف تشکیل شده اند: "بالابر" (مکانیسم بالابر جرثقیل) به این پل متصل شده است و برای انتقال قطعات فولادی در امتداد "باند فرودگاه" استفاده می شود.

 

سریع

به طور کلی به عنوان "سریع" نامیده می شود ، دستگاه برش گاز صفحه ای دستگاه متحرکی است که برای برش طول های طولانی از فولاد با سوخت اکسی استفاده می شود. ابزار تجارت ساخت فولاد  این واحد عمدتا از سه جز key اصلی تشکیل شده است: یک واحد مشعل که برای برش استفاده می شود ، یک کالسکه موتوری و یک مسیر بشقابی. این یک سیستم همه کاره است که می تواند برای کاربردهای مختلف تغییر یابد ، به عنوان مثال با استفاده از انواع مختلف سوخت اکسی برای مواد مختلف.

 

اگرچه ما از ابزارهای زیادی برای برش ، جوشکاری ، خمش و حمل و نقل فولاد استفاده می کنیم ، اینها از رایج ترین مواردی است که در محل کار و ساخت فولاد پیدا خواهید کرد.

 

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ساخت فولاد بیابید یا اگر فولاد را برای اهداف ساختمانی در نظر گرفته اید و نظر حرفه ای را می خواهید ، می توانیم به شما کمک کنیم. تیم متخصصان ما تجربه و دانش لازم برای پاسخگویی به هر یک از سوالات شما را دارند و اطمینان حاصل می کنند که شما بهترین راه حل را متناسب با نیازهای خود پیدا خواهید کرد. برای تماس با ما امروز ، به سادگی با ما تماس بگیرید ، از طریق فاکس ، ایمیل برای کسب اطلاعات یا پیشنهاد ساخت فولاد استفاده کنید ، یا در مکان بروکل ما قرار بگیرید.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 214 تاريخ : شنبه 15 شهريور 1399 ساعت: 16:18

پانچ و سوراخکاری ورق فولادی
پانچ چیست؟ پانچینگ یک مراحل شکل‌دهی فلزات است که در آن با به کارگیری از یک پرس پانـچ به ابزاری به اسم پانـچ نیرو اعمال می‌شود تا وارد قطعه متبوع شود و با برش قطعه یک شکاف در آن حفر کند  پانچ و سوراخکاری ورق فولادیغالباً پانچ بعد از عبور از قطعه و رخنه‌ کردن آن به یک حفره جدیده در ذیل قطعه وارد می شود طی عملیات پانچینگ یک تکه قراضه فلزی که از محل ترک بریده می‌گردد به باطن حفره جدیده می‌ افتد .

بسته به دسته و مال قطعه‌ای که پانچ می گردد این قطعات قراضه ممکن است بازیافت شود مجدد مورد به کارگیری قرار گیرد و یا این که به دور ریخته شود .

از گونه های ابزارآلاتی که برای پانچ استعمال می شود می توان پانـچ هیدرولیک ورق را اسم پیروزی به عملیات پانـچ ورق سوراخکاری ورق هم گفته می شود .

پانچ و سوراخکاری

پانچ ورق فلزی چه می‌باشد و چه‌طور انجام می شود؟
ورق های پانچ شده مدل خاصی از ورق های فولادی می‌باشند که با بکار گیری دستگاه های متنوع ترک هایی در بعد ها و مقدار های متعدد بر روی آن‌ها اعمال می شود . پانچ و سوراخکاری ورق فولادی به طور معمول ورق های پانـچ شده از مال فولاد آلومینیوم برنج و مس میباشند که با دقت به نیاز های مصرف کنندگان در انواع متمایز ساخت می شود .

بیشترین کاربرد ورق های پانچ شده در ساخت حصار ساخت گونه های صندلی ها ساخت دیواره های دستگیره رویه پلکان ها و ساخت دیوار های امنیتی است .

اشکال دستگاه پانچ ورق چیست؟
۱٫دستگاه پانـچ ورق فلزی دستی

۲٫دستگاه پانـچ ورق هیدرولیکی

۳٫دستگاه پانـچ ورق با گیوتین ضربه ای

۴٫دستگاه پانـچ ورق با استعمال از دستگاه cnc

پانچ ورق با دستگه cnc : از این دستگاه برای پروسه ساخت استعمال می توان به نحوی که یک ورق را در جهت محور های x و y به جنبش در می اورند تا ورق با اعتنا در تحت دستگاه پانچ قرار گیرد بی آلایش ترین اشکالی که‌این دستگاه پانچ می کند دایره و مستطیل است و می‌تواند حفره های پیچیده خیس را با مخلوط و نیز پوشانی چد طرح یا این که پانچ های متفاوت و ضربات جداازهم تولید نماید . پانچ و سوراخکاری ورق فولادی

همینطور از سایر قابلیت و امکان های این دستگاه آماده ساختن دنده مارپیچی تا کردن نوارهای کوچک پانچ کردن لبه‌های برش داده است .

پر استفاده ترین طرح های پانچ ورق کدام اند؟

ورق پانچ مربع
ورق پانچ گرد
ورق پانچ لوزی
ورق پانچ مشبک
سوراخکاری چیست؟
عملیات گردتراشی در باطن سطح ها فعالیت برای تولید ترک هایی با قطر و ارتفاع معین را سوراخکاری می‌گویند در پروسه سوراخکاری سطوحی را که می‌خواهند رخنه‌ شود فراهم می نمایند پانچ و سوراخکاری ورق فولادیبرای ارتقاء سرعت و توجه در عملیات سوراخکاری و خصوصی کاری در این باره تا ضخامت های معلوم شده از پانـچ به کارگیری میگردد از دریل برای تولید رخنه‌ هایی گرد و منظم به کار گیری می شود .

سوراخکاری ورق در کالا های گوناگون از جمله آهن آلمینیوم استیل مس و… انجام می شود .

از مهمترین مثال های کاربرد سوراخکاری میتوانیم به موردها متفاوتی همچون ساختمان سازی و… اشاره کنیم .

گونه های شکاف کاری چیست؟
۱٫ سوراخکاری با مته دریل )
سوراخکاری با مته

با داشتن دریل ستونی قدرتمند به انجام سوراخکاری تا قطر ۶۰ میلیمتر است .

۲٫ سوراخکاری با پانچ
برای بالا بردن اعتنا و سرعت عملیات سوراخکاری از پانـچ استعمال می شود .

خودرو مته چیست؟
خودرو مته به گونه های اتومبیل آلات و ابزار های سوراخکاری گفته می شود که ولی عمل های مختلف دیگر هم به غیر از سوراخکارى با اتومبیل هاى مته صورت می‌گیرد پانچ و سوراخکاری ورق فولادیاین ابزار با جنبش دورانی خویش و اعمال نیرو به نقطه ای مشخص و معلوم سطح های متعدد را سوراخکاری می نماید بعضى از آنها سنگ زنى حمام زنى برقوزنى صیقل کارى و قلاویزکارى اسم دارا‌هستند که به

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 259 تاريخ : چهارشنبه 12 شهريور 1399 ساعت: 17:09

پرکاربردترین آلیاژهای فولاد

فولاد دارای آلیاژ بسیار گسترده ای است. این عرض باعث ایجاد سایر خصوصیات فولاد می شود ، بنابراین به عنوان پرمصرف ترین فلز صنعتی شناخته می شود. فولاد آلیاژی شبیه به یک نوع کربن ساده است و در مراحل مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. پرکاربردترین آلیاژهای فولاد متداول ترین مقطع تقویت آلیاژ است. اتصالات آلومینیومی با روشهای مختلف تولید به محصولات نهایی تبدیل می شوند. با توجه به اهمیت این محصول ، اطلاعاتی در مورد انواع مختلف آلیاژهای فولادی جمع آوری شده است.

اتصالات ساده

این یک آرماتور ساده با یک ترکیب شیمیایی ساده کربن و مقطع بدون هندسه دستگاه محافظ است. این اتصالات به استاندارد A1 ساخته می شوند. این شیرآلات در قطرهای مختلف تولید می شوند و اهداف مختلفی را ارائه می دهند. از اتصالات ساده استفاده می شود ، از استفاده به عنوان شفت گرفته تا کاربردهای تزئینی. پرکاربردترین آلیاژهای فولاد در صنعت ساخت و ساز ایران ، اتصالات ساده گاهی به عنوان اتصالات حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت بروز حادثه می تواند خطرناک باشد. در لینک زیر قیمت روزانه این محصول ارائه می شود.

قیمت ساده برای اتصالات

اتصالات آلومینیومی

آلیاژهای فولادی در مراحل مختلف از جمله اتصالات ، صندلی و کمربند تولید می شوند. اما ، به طور معمول ، فولاد آلیاژی به شکل تقویت شده تولید می شود. کارخانه های فولاد آلیاژ ایران واقع در یزد ، فولاد آلیاژ اسفراین و فولاد آلیاژ اصفهان برخی از این آلیاژها را تولید می کنند. در زیر به محبوب ترین توربین های این آلیاژها خواهیم پرداخت.

اتصالات استیل

این اتصالات از جنس استنلس استیل هستند و از زوایای مختلفی تولید می شوند. مهمترین خاصیت این آلیاژ مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون است. پرکاربردترین آلیاژهای فولادکاربردهای اصلی این اتصالات عبارتند از صنایع غذایی ، صنایع داروسازی ، دیگهای بخار ، مبدلهای حرارتی و .. رایج ترین درجه های فولادی 304 ، 316 ، 310 ، 321 فولاد است. شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر قیمت روزانه آرماتورهای فلزی را در آلیاژهای مختلف پیدا کنید.

 

برخی از عناصر آلیاژی متداول که برای دستیابی به این خواص استفاده می شود عبارتند از:

Chrome: این آلیاژ سختی و مقاومت به سایش را افزایش می دهد.

کبالت: برای بهبود سختی استفاده می شود. بهبود سختی در خدماتی مانند برش قطعات بیشتر احساس می شود منگنز: سختی سطح فلزات را افزایش می دهد و مقاومت در برابر فشار ، چکش و ضربه را افزایش می دهد.

مولیبدن: برای افزایش مقاومت و مقاومت در برابر ضربه و گرما استفاده می شود. پرکاربردترین آلیاژهای فولاد

نیکل: برای افزایش مقاومت و سختی در ضمن بهبود مقاومت در برابر خوردگی استفاده می شود.

تنگستن: سختی را افزایش می دهد و ضمن افزایش مقاومت در برابر حرارت ، ساختار دانه را بهبود می بخشد.

• Vanadium: استحکام ، مقاومت در برابر ضربه و سختی را افزایش داده و مقاومت در برابر خوردگی را بهبود می بخشد.

• Vanadium Chromium: این آلیاژ بطور گسترده ای برای بهبود مقاومت کششی استفاده می شود تا فلزات خم و برش داده شوند.

انواع فولاد کربن ساده

• - فولاد کم کربن با حداکثر میزان کربن 0.25٪

-فیلم کربن 0.55-0.25٪

فولاد کربن بالا با بیش از 0.5٪ کربن

این فولاد معمولاً در ساخت ورق ، لوله ، نوار ، سیم ، رسانا ، قالب ، جعل و ریخته گری مورد استفاده قرار می گیرد. پرکاربردترین آلیاژهای فولاد

فولاد آلیاژی کم: این نوع فولاد نسبت به فولاد کربن معمولی منگنز و سیلیکون بیشتری دارد ، با افزودن عناصر دیگر مانند نیکل ، کروم و مولیبدن. افزودن این عناصر به این نوع سازه های فلزی باعث بهبود عملیات حرارتی و بهبود خصوصیات مکانیکی و فیزیکی و مقاومت در برابر خوردگی فولاد می شود.

فولاد طلای پلیمریزه: ترکیب این نوع فولاد شبیه به فولاد آلیاژی کم است ، از مقاومت در برابر حرارت بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر خوردگی و گرما مقاوم تر است. پرکاربردترین آلیاژهای فولاد

فولاد آلیاژی: فولاد با 10٪ یا بیشتر عناصر آلیاژی ، فولاد آلیاژی نام دارد. در حقیقت عناصری از فولاد طلای معمولی ، کم آلیاژ و پلیمریزه در این نوع فولاد وجود دارد.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 16:29

Rebar نوعی استیل با سطح مقطع گرد است که در بتن برای جبران مقاومت کششی کم خود استفاده می شود. فولادی که برای این منظور در سازه های بتونی تقویت شده استفاده می شود ، تقویت کننده نام دارد. البته در موارد خاص از فولادهای ساختاری مانند پروفیل های I شکل ، گل میخ یا قوطی نیز برای آرماتور بتن استفاده می شود.

عملیات اتصال آرماتور و قرار دادن آنها در مکان مقرر طبق برنامه های اجرایی ، تقویت کننده نامیده می شود و به کسی که این کار را انجام می دهد ، تقویت کننده گفته می شود .این آرماتور برای تقویت ساختمان ، پل ، سد و ... استفاده می شود. اتصالات را به هم وصل می کند.

بررسی انواع میلگرد

اتصالات در طول و قطرهای مختلف تولید می شوند ، اما تنها 6 نوع متداول هستند. این شش نوع هستند: اروپایی؛ فولاد کربن؛ گالوانیزه؛ پوشش اپوکسی؛ فایبرگلاس و استیل ضد زنگ. نقاط قوت و ضعف هر یک از این اتصالات را در زیر توضیح خواهیم داد.

میلگرد اروپایی

(آلیاژ کربن ، منگنز ، سیلیکون و غیره) قیمت اتصالات اروپایی یکی از مزایای مهم آن است. معمولاً از منگنز ساخته شده و کمترین مقاومت خمشی بین آرماتورها را دارد. توصیه می شود از این نوع تقویت در فضاهای لرزه ای و پروژه هایی که ساختار مناسب بسیار مهم است استفاده نشود.

میلگرد فولاد کربن

(میلگرد سیاه عادی) میلگرد سیاه در اکثر پروژه ها به جز چند مورد استثنا استفاده می شود . زنگ زدن آرماتور سیاه مهم ترین ضعف آن می باشد. زمانی که دچار زنگزدگی شود بتن اطراف خود را ترک انداخته و می‌شکند. در شرایطی که امکان رطوبت و آب وجود دارد بهتر است از میلگرد سیاه استفاده نشود و می توان انتخاب های دیگری داشت. البته لازم به ذکر است که به نسبت ارزشش به میزان استحکام کششی میلگرد سیاه بهترین گزینه است.

روکش اپوکسی

میلگرد روکش اپوکسی آرماتور همان آرماتور سیاه است که با روکش اپوکسی پوشانده شده است. از مقاومت مشابهی برخوردار است اما از 70 تا 1700 برابر در برابر زنگ زدگی مقاوم است.

فولاد آرماتور در کشورهای مختلف با استانداردهای مختلف تولید می شود و هر استاندارد طبقه بندی خاصی در رابطه با خصوصیات مکانیکی فولادها دارد که ما در ایران آنچه در ایران رایج است یا رایج است را در نظر می گیریم:

نوارها را می توان به حالت های مختلف تقسیم کرد:

روبان ها از نظر بصری به سه نوع تقسیم می شوند: نوارهای ساده ، باریک و پیچیده (در بعضی منابع ، نوارهای باریک و پیچیده فقط به صورت نوار خوانده می شوند).

میلگرد ساده 

سطح این نوع تقویت کننده صاف است ، که با نماد oted ، که "فی" نام دارد ، مشخص می شود.

میلگرد آجدار

سطح این نوع آرماتورها با اشکال مختلف باریک می شوند که با نماد Φ مشخص شده اند که به آن "مش" می گویند.
 

میلگرد آجدار پیچیده

استحکام کششی و فشاری این نوع تقویت کننده بیشتر از انواع ساده و دنده ای آن است که با نماد Φ که به آن "مش" گفته می شود ، مشخص می شود.

نوارها مطابق استاندارد روسیه به سه نوع تقسیم می شوند. (در حال حاضر در ایران این روش نامگذاری منسوخ شده است)

دنده های A1 که از نوع صافی برخوردار بوده و استحکام کششی و استحکام کششی آن به ترتیب 2400 و 3600 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است.

آرماتور A2 که دارای روبان است و استحکام کششی و استحکام کششی آن به ترتیب 3400 و 5000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

آرماتور A3 که دارای روبان است ، استحکام کششی و استحکام کششی آن به ترتیب 4000 و 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

 

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 273 تاريخ : شنبه 1 شهريور 1399 ساعت: 15:07